شرکت میراب صنعت راستین پارس

معرفی شرکت میراب صنعت

شرکت دانش بنیان میراب صنعت به عنوان یکی از شرکت های پیشروی کشور در زمینه ساخت تجهیزات آزمایشگاهی و صنعتی مرتبط با خوردگی در صنعت نفت، گاز و پتروشیمی فعالیت می نماید. این شرکت دارای بیش از چهل محصول در زمینه بررسی رفتار خوردگی و تعیین عمر مواد می باشد که اکثرا به شکل انحصاری توسط این شرکت در داخل کشور تولید شده است. از محصولات شاخص این شرکت می توان به موارد زیر اشاره نمود:

1- آزمایشگاه گاز ترش (HIC & SCC): بررسی مقاومت مواد به ترک خوردگی هیدروژنی

2-آزمون های بررسی رفتار ممانعت کننده (ویل تست، رتیتینگ کیج، TOL و آزمون پاشش جت): از این تجهیزات به منظور بررسی رفتار ممانعت کننده های خوردگی استفاده می شود.

3- آزمون بررسی رفتار عمومی خوردگی مواد (رک تست، تجهیزات خوردگی مس، چمبر فشار ودمای بالا، دستگاه آزمون جدایش کاتدی): به منظور بررسی رفتار عمومی خوردگی مواد مورد استفاده قرار می گیرند.

4-تجهیزات بررسی رنگ و پوشش (دستگاه گوج، آزمون ضربه، دستگاه جدایش کاتدی، آزمون های خمش): از این تجهیزات به منظور بررسی عملکرد پوشش ها استفاده می شود.

5- کوپن خوردگی و تجهیزات کوپن گذاری ( انواع کوپن خوردگی، انواع کوپن هولدر، اکسس فیتینگ، سالید پلاگ، کاور محافظ ): به منظور نصب کوپن خوردگی روی خط لوله مورد استفاده قرار می گیرند.

6- دستگاه های نوارپیچ خطوط لوله: به منظور نوارپیچی لوله ها مورد استفاده قرار گرفته و در دو نوع دستی و اتوماتیک ساخته می شوند.

7- انواع دمپر و لوور هوا: شامل انواع دمپر های کانالی ( ساده و موتوری)، ضد آتش، کانالی، بالانس دمپر، هوارسان و لوور جهت کنترل جریان هوا و نور محیط بیرون به داخل سالن

8-تجهیزات متفرقه: این تجهیزات شامل دستگاه ترکینگ، منبع تغذیه سوییچینگ، هالف سل مس/ سولفات مس، تجهیزات تست سایش و ... می باشند که به منظور بررسی رفتار خوردگی مواد و بهبود مقاومت به خوردگی در خطوط لوله مورد استفاده قرار می گیرند.

توانمندی‌ها

معرفی شرکت میراب صنعت راستین پارس

تجربه و تخصص

شرکت میراب صنعت با دارا بودن تیمی توانمند از متخصصین خوردگی، مهندسی مواد و مهندسی مکانیک با مدرک دکتری و سابقه فعالیت صنعتی قابل توجه، توانایی اجرای خدمات تخصصی در زمینه تولید تجهیزات صنعتی را دارد.

کار تیمی مؤثر

فرهنگ سازمانی شرکت میراب صنعت به گونه‌ای پایه‌گذاری شده است که تعهد کاری در اولویت قرار بگیرد. بدین ترتیب همواره سعی ما بر آن است تا در فرایند اجرای هر طرح نهایت تمرکز و توجه را در راستای رسیدن به هدف مطلوب به کار گیریم.

رضایت مشتری

شرکت میراب صنعت همواره در تلاش است تا با ارائه خدمات تخصصی به بهترین شکل ممکن، رضایت و وفاداری مشتریان خود را تضمین نماید.

تجهیزات آزمون‌های خوردگی

img img

آزمون‌های گاز ترش

به منظور بررسی عملکرد لوله‌های API در محیط حاوی گاز سولفید هیدروژن از این آزمون‌ها مطابق با NACE TM0177 و NACE TM0284 استفاده می‌شود.

آزمون گاز ترش | بیشتر بدانید
img img

آزمون‌های بررسی رفتار ممانعت‌کننده

به منظور بررسی عملکرد و پایداری ممانعت کننده های خوردگی از مجموعه آزمون های خوردگی به منظور وزن دهی به اینهیبیتورها استفاده می شود.

آزمون ممانعت کننده | بیشتر بدانید
img img

آزمون‌های خوردگی عمومی مواد

به منظور بررسی رفتار خوردگی مواد از آزمون های عمومی مانند رک تست، آزمون خوردگی مس، ترکینگ تست و ... استفاده می شود.

آزمون خوردگی | بیشتر بدانید
رفتار یکسان در مقایسه با نمونه خارجی
قیمت
زمان تحویل
کیفیت ساخت و مشخصات فنی

کوپن‌خوردگی و تجهیزات نصب کوپن

(در مقایسه با نمونه‌ خارجی)

چرا ما را انتخاب کنید

استمرار وفاداری به مشتریان

یکی از افتخارات بزرگ شرکت ما جوابگویی مداوم به سوالات و حل مشکلات خریداران حتی پس از دوره گارانتی و وارانتی محصولات می باشد. تکثر خریداران و خریدهای مستمر نشانگر این مهم می باشد.

تعهد داشتن به کیفیت بالا

همواره رمز بقا و استمرار عملکرد شرکت ما در سال‌های متمادی، داشتن کیفیت بسیار بالا، همپای محصولات مشابه غربی و اروپایی با قیمت کمتر بوده و خواهد بود. شرکت ما متعهد به تضمین کیفیت محصولات در قبال مشتریان می‌باشد.

طراحی نوآورانه و با کیفیت

بسیاری از محصولات ما برای اولین بار و بدون سابقه وجود نمونه قبلی در داخل کشور و با تخصص متخصصین با تجربه این شرکت ساخته شده است. طراحی از صفر مبتکرانه و ساخت اولین نمونه با کیفییت بسیار بالا از افتخارات ماست.

Plasma Electrolytic Oxidation (PEO)

دستگاه‌های پوشش‌دهی پلاسمی

ساخت تجهیزات پوشش‌دهی پلاسما در محیط الکترولیت (اکسیداسیون پلاسما)

پوشش دهی پلاسمایی الکترولیتی

مشتریان ما

نحوه ساخت آزمایشگاه h2s

تماس با ما